loading...
خبر فوری
ایمیچ بازدید : 1685 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

ثبت نام صداپیشگی عروسک، دوبله فیلم ، سریال و انیمیشن تا 31 فروردین

مسابقه جادوی صدا

با توجه به اهمیت و جذابیت هنر دوبله فیلم ، سریال و انیمیشن و صداپیشگی عروسک و علاقه فراوان مردم به ویژه جوانان به این هنر و نیز ضرورت تکریم و تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه ، شبکه سه سیما اقدام به برگزاری مسابقه ای در این زمینه نموده است .

شرکت کنندگان می توانند در هر یک از سه بخش هنر دوبله فیلم و سریال و انیمیشن ،  هنر صداپیشگی عروسک  و موضوع  آزاد دوبله و صداپیشگی شرکت نمایند .

شرایط شرکت کنندگان : حداقل سن 18 سال و حداقل تحصیلات دانشجو .

مهلت ارسال آثار : تا پایان فروردین ماه

1-    بخش هنر دوبله فیلم ، سریال و انیمیشن
برای این بخش تعدادی فیلم تهیه شده که شرکت کنندگان می توانند فیلم ها را دانلود و پس از تمرین  یک فیلم را انتخاب کرده و صدای شخصیت مورد نظر را صداگذاری کنند و  فایل صوتی ضبط شده  را ارسال نمایند .

توجه : لطفا فقط صدای شخصیت مشخص شده را صداگذاری کنید.
مشاهده و دانلود فیلم ها
مشخصات فایل صوتی : فایل ها فقط با فرمت mp3  و حداکثر حجم 20 مگابایت

ارسال آثار در بخش 1 - دوبله فیلم و سریال و انیمیشن (فایل صوتی)

 

 

ایمیچ بازدید : 416 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

در نمایشگاه‌های تهران بنز S500 اتاق جدید با قیمتی نزدیک به سه میلیارد ( دو میلیارد و 950 میلیون ) تومان خریدوفروش می‌شود.

مرسدس بنز s500 مدل 2014 که مدت بسیاری از ورود آن به کشورمان نمی گذرد , کماکان با قیمت نجومی خود همچنان در کانون توجه قرار دارد . قیمت این خودرو بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

موتور این خودرو دارای 4663 سی‌سی حجم و با آرایش هشت سیلندر V شکل است و به لطف حضور دو توربوشارژر قدرت آن به 449 اسب‌بخار رسیده است.

 مرسدس 3 میلیارد تومنی در تهران  


 

ایمیچ بازدید : 380 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

http://media.jamnews.ir/Kashkool/Images/59360_24_JamNews%20(22).jpg

 
تصمیم اکبر عبدی هنرمند سرشناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است.
 

تصمیم اکبر عبدی هنرمند سرشناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است.

به گزارش پارسینه ، رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند.

عبدی که نقش اول را در بیش از 90 فیلم در ایران بازی کرده است با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت: به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است که در این شهر به زندگی ادامه دهد.

ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است.

او گفته است که به توصیه دوست قدیمی خود منصور پیری، به آلانیای ترکیه آمده و در این شهر منزلی خریداری کرده تا عمر خود را در این شهر بگذراند.

عبدی نقل مکان به ترکیه را برای رهایی از کارهای فشرده و استرس زندگی برگزیده و در کوتاه مدت دیده خود را از گروی داروهای فشار خون و بیماری قندی که در ایران به آن وابسته بود، آزاد کرده است.

شبکه خبری ان.تی.وی با انتشار خبر گفت و گوی رسانه ای اکبر عبدی در آلانیا، گزارش داد که عبدی هنرمندی است که 35 سال در سینمای ایران به عنوان مرد چهره های متفاوت مطرح بوده است.

 عبدی گفته است که می خواهد از این به بعد در ترکیه به زندگی و فعالیت های هنری خود ادامه دهد.

ایمیچ بازدید : 330 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

لغو ممنوعیت فروش اس-300 به ایران

» سرویس: سياسي - سياست خارجي

رییس‌جمهور روسیه دستور ممنوعیت فروش سامانه موشکی دفاعی اس-300 را به ایران لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری‌های تاس روسیه و رویترز گزارش داده‌اند که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه ممنوعیت تحویل موشک‌های اس-۳۰۰ به ایران را لغو کرده است.

بنا بر گزارش‌ها دفتر مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که پوتین با امضای مصوبه‌ای انتقال موشک‌های زمین به هوای اس-۳۰۰ به ایران را امکان‌پذیر کرده است.

هم‌چنین به گزارش خبرگزاری اینترفاکس پوتین در این حکم ممنوعیت انتقال این موشک‌ها از خاک روسیه به ایران (از جمله از طریق هوایی) و تحویل آن به ایران در خارج از خاک روسیه از طریق کشتی یا هواپیماهای حامل پرچم روسیه را لغو کرده است.

ایمیچ بازدید : 706 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

افت قیمت دلار

 
عوامل افت قیمت دلار در هفته گذشته بیشتر «عرضه ارز برخی از صرافی‌های بانک‌ها»، «برخی آثار تعطیلات ژانویه بر بازار داخلی» و «روند کاهشی قیمت» عنوان می‌شد، روز شنبه با ادامه تاثیر این عوامل، عامل « اعلام خبر توافق مقدماتی هسته‌ای ایران با آمریکا» هم به بازار افزوده شد.

دلار

ایمیچ بازدید : 306 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

آبادان - ایرنا- فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر 63 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در روز سه شنبه از مرز بین المللی شلمچه خبر داد.

 

 
ایمیچ بازدید : 607 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

در نمونه ای دیگر ازهزینه های گزاف و غیر موجه در دربار یک کشور اسلامی، مراسم ازدواج پسر کوچک سلطان برونئی با هزینه ای معادل 20 میلیون دلاریک یک شنبه شب برگزار می شود.

ُبه گزارش مشرق، مراسم مهمانی در قصر سلطان برونئی که حدود 1700 اتاق دارد برگزار می شود.
در یکی از گرانترین مراسم ازدواج در جهان، عبدالمالک،پسر  32 ساله سلطان برونئی، یکشنبه با یک دختر 22 ساله ازدواج می کند.
این مراسم که حدود 5000 مهمان دارد از حدود یک هفته پیش آغاز شده و یکشنبه شب با ثبت رسمی و حضور در دادگاه ثبت ازدواج پایان می پذیرد.
کارشناسان ازدواج معتقدند، که چنین ازدواجی حداقل 15 تا 20 میلیون دلار هزینه مستقیم و 15 تا بیست میلیون دلار هزینه غیر مستقیم داشته است.
این در شرایطی است که گستردگی فقر در بسیاری از کشورهای اسلامی، رنج مضاعفی را بر مسلمین تحمیل کرده و اسراف و تبذیر از منکرات بزرگ شمرده می شود.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 6,539
  • بازدید کلی : 193,489
  • کدهای اختصاصی